Informazioni sui prodotti errate o insufficienti? Lascia un commento.
Seleziona un problema
Abbiamo ricevuto i tuoi commenti! Grazie per aiutarci a migliorare il nostro sito web.
The SRAM Force eTap AXS front derailleur is AXS enabled for easy personalisation. The redesigned derailleur offers better rear-tyre clearance—for those that explore all roads—and works perfectly with all chainring combinations. No compromises; never miss a shift.
With a front derailleur cage that rotates to maintain a consistent angular relationship with the chain, Yaw technology eliminates the need for shifter trim. As a result, shifts feel more direct and precise, delivering an unmatched performance advantage in front shifting.
All of the underlying tech in our new SRAM RED eTap groupset, such as wireless shifting, advanced battery power management, and mechatronics technologies, are meant to serve one ultimate purpose: to facilitate the most intuitive and consistent shifting available. This shift logic is called eTap. Right lever makes it harder, left lever makes it easier, both levers shift the front derailleur. Simple, unmistakable, and intuitive.
AXS is SRAM’s new bike component integration system that connects electronic bicycle components and software. The SRAM AXS app allows riders to see battery status, change component behaviour, personalize controls, get maintenance reminders, and update firmware.
Road bikes are faster and more capable than ever before, and riders are expanding what’s possible with drop bar bikes. X-Range is gearing for today’s road riding. We completely reimagined road gearing for a wider range, more useful and smoother gear progression, as well as smarter shift settings—enabled by AXS. With X-Range, you’re always in the right gear.
- AXS enabled for easy personalisation.
- Elegant and streamlined form for more rear-tyre clearance.
- SRAM Yaw trimless cage technology with an optimised cage profile for new chainring combinations.
- Compatible with existing eTap batteries.
Saremo lieti di rimborsare qualsiasi articolo acquistato su Wiggle se restituito entro 365 giorni. Sono esclusi gli articoli personalizzati, i prodotti di nutrizione o i buoni regalo Wiggle, a meno che non siano difettosi.
NB: Le bici e gli altri articoli ingombranti non possono essere restituiti utilizzando il nostro servizio locale di restituzione (se disponibile). Ti invitiamo a contattarci così che possiamo ritirare gli articoli e spedirli tramite corriere con le nostre tariffe scontate. Viene applicata una spesa per il ritiro, a meno che non si tratti di articoli difettosi.
La merce in restituzione deve essere in intatte condizioni di vendita e nella confezione originale a meno che si tratti di merce difettosa.